Obserwatorzy

środa, 6 lutego 2013

Przeprosiny+bonus^^

Hejo^^!
Na początek baaaaardzo przepraszam, że tak dawno nie pisałam powód - zepsuty internet. =[ Od niedzieli bez interenetu byłam, ale dziś jestem! ^^
Pewnie większość super wydarzeń zapomniałam, jak zawsze -,- . Dobra chociaż spróbuje:
Niedziela: poszłam z psem jak zawsze do lasu. Było mokro i chłodno. No cóż mamy piękną wiosnę tej zimy xD. Gdy z mamą przeszłam koło ogromnego kamienia mama powiedziała, że jak się uderzy kamień w specjalne miejsce młotkiem, to kamień rozkruszy się. Zdziwiłam się o.o . Chciałam później poszukać w necie informacje ale internet  zrobił sobie przerwę. Dzisiaj szukałam w interneci informacji o tym, ale nie znalazłam nic takiego. Szkoda, ale za to znalazłam coś takiego. http://www.wykop.pl/ramka/873449/jak-zniszczyc-glaz-domowymi-sposobami/ Nie mogę przestać się z tego "norweskiego ebaya" xD. Czemu? Nie wiem! xD
Poniedziałek: dzień jak dzień. Ten dzień był WYJĄTKOWO spokojny.
Wtorek: wczoraj...Hmnnnn..... Też  zwykły dzień. Podejrzane.... O.o
Środa (dziś): dzisiaj mieliśmy apel o powstaniu styczniowym. W tym roku mija 150 rocznica. Dużo rzeczy wiem ^^.Śpiewaliśmyz chóru. Fajnie, fajnie. Przyszedł taki pan o nazwisku "Świetlik" i dziewczyny ryczały ze śmiechu. Nie wiem o co chodzi... Świetliki są spoko. Poza tym dziś dzień był nudny. -,- Jak ja tego nie cierpie!
Jutro tłusty czwartek! Przygotowujecie się do niego? Ja będe miała donaty ^^. Wklejam zdjęcie z netu ^^. Mmmmm.... Donaty.......

 
Mmmm... Mi już ślinka cieknie....
Pozdrowionka od Kolorusa^^
 
 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz