Obserwatorzy

niedziela, 17 marca 2013

CocaColaGirl - Wielkie zmiany ;-)

Witam serdecznie :). Jestem tutaj nową blogerką, jestem nią od niedawna, a konkretnie - od około 20 minut.  Pewnie zauważyliście przeogromne zmiany, które od razu tutaj wniosłam. Prze de wszystkim -  Nowy nagłówek zrobiony prze ze mnie - miszcza photoscape'a. No i kursorek na życzenie Kolorusa. Przez te parę minut klikałam, bo Kolorus miała wiele życzeń - wiecie, musiałam się sprawdzic :). Na początek.. na początek to chcę się przedstawic i opowiedziec o moich dziwactwach i ogólnie - o sobie, bo wy mnie przecież jeszcze nie znacie. A szkoda, bo ja też Was nie znam. Jestem doświadczoną blogerką i kiedyś też prowadziłam własnego bloga. Ale teraz lepiej jest z Kolorusem :) No to do dzieła - muszę Was ze sobą zapoznac xD

1. Moje imię jest całkowicie tajne. Nie mam imienia xD . Mówcie na mnie CocaColaGirl, CocaCola lub Bezimienna.cc. Z tego punktu wyciągniecie wnioski - Jestem tajnym agentem 007 xD
2. Jestem geniusz *o* Lepię z modeliny i potem.. lepię więcej xD
3.Ulubiony przedmiot w szkole?! - HISTORIA :-) Mam świetną pamięc
4.Jestem wyjątkowa, z powodu,że,ponieważ,bo nie działa mi klawisz "c" z kreską i dlatego piszę np. sprawdzic, pisac" ...
5.Najbardziej pasuje do mnie mem "Lol"
6. No i ten.. staram się, aby zawsze było śmiesznie :3
7.Zawsze piszęęę dużo punktów xD
8. Kocham pisac xD
9. NIGDY nie piszę bez :3, :D , ;D, xD, o.O
10.Jestem przeciwieństwem Kolorusa - zdziwiona minka?! TYLKO TAKA : o.O
11.W realu znam Kolorusa. W obi też ją znam. A także w biedronce ;p

Dobra, chyba już mnie znacie?! xD
Jestęęę grafikęęę, jestęę sobą, jestęęę, jesteęęę ^^

No i tyle, narka, pa, siemson, joł, kończę, cześc, this is the ensdxD
Ps. Wymyślcie więcej określeń zakończeniowych ^^ XD


3 komentarze: