Obserwatorzy

sobota, 16 marca 2013

obiecana modelina + nowa apka na iPada *u*

Hejo!^^
Na początek:
UWAGA ZMIENIAM NAZWĘ I ADRES BLOGA, NA Nasz tymbark, nasz kapsel .
dziś zapowiedziany post z modeliną oraz o apce na iPada.
Najpierw kilka rzeczy, które zapomniałam dodać wczoraj xD. 1. tam gdzie się rysuje (w Koperniku) człowieka zamiast narysować człowieka napisałam adres do bloga xD ja to jestem XD i to wszystko ;P. Teraz modelina:

Tradycyjnie przepraszam za jakość ;(. Buteleczki frugo *u* to chyba najlepszy wyrób z modeliny ^,^
 
I kolczyk, jeden xD Drugi mi się połamał ;(Nie widać jego piękna xD
Ok przechodzę do apki.
Ściągnęłam kilka odnośnie zdjęć, coś mnie ze zdjęciami ponosi ostatnio O.o
1. Padgram
To samo co instagram, tylko że na iPada, zadowolona jestem. Musi to mieć każdy, kto lubie robić zdjęcia.
2.InstaFrameFree
To jest program do obrabiana zdjęc, do intangrama. Całkiem fajny.
3. Pic Collage - mój faworyt ♥
Aww... Kocham ten program! Super zdjęcia! Nie da się ich opisać, więc wkleje zdjęcie:

Jakość jest okropna -.-. Nie widać tego piękna -,-.
A więc krótko o tym: ile chcesz zdjęć i różne dodatki ;)
 
4. PopBoth
Też fajne robi 4 zdjęcia naraz ale jest minus - mało efektów
5. Tatto You
Robisz zdjęcie i dodajesz tatuaże, fajne dla znjaomych by się polansować B)
6. Pho.to Lab
Ile tu jest efektów! Mnóstwo! Robisz z siebie potwora itp. Godne polecenia ;)
 
I teraz kilka rzecz organizacyjnych:
-zmieniam nazwę bloga i adres
-zmieniam czcionkę by było lepiej czytać
 
A więc uważam post za zakończony ;)
Pozdrawiam Kolorus^^
 
P.S. Wie ktoś jak wstawić instagrama na bloga? Z góry dziękuje ;)
 

2 komentarze:

  1. FAJNY BLOG, ALE STARAJ SIĘ ROBIĆ WIĘKSZE OBRAZKI, TO BĘDĄ BARDZIEJ WIDOCZNE (: +zapraszam do mnie http://werkk.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. haha :) fajny nagłówek <3
    me gusta tymbark

    tosia0809.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń