Obserwatorzy

sobota, 2 marca 2013

ja być ekolog ;D + tapeta mojego iPada

Hejo! ^^
Właśnie kupuje w świecie koralików. Fajne rzeczy. Jak przyślą mi to od razu zdjęcie zrobię i wam pokaże ;) . 
Dziś byłam na basenie. Pływałam itp. xD Potem poszłam do sklepów na chiwlę i co kupiłąm:

Naklejki na ścianę z biedronki. Nby śmieszne bo z biedronki ale super wyglądają *u*.
 
Jakość beznadziejna ;(. O wiele lepiej jest na żywo. Jak by co to są ala kanarki w klatkach, a jeden jest królem, na szarym pasie najwyzej ^^.
 
Babcia mi kupiła go, jest taki słodki *u*.... i pierzasty xD.
 
Takie rzeczy zostały kupione.
Później pojechałam z psem (Misiu ♥) do lasu. Ponieważ ten las jest troszkę zaśmiecony i nikt nie raczy go posprztać wzięłam reklamówkę i rękawiczki. Ludzie jak idioci się na mnie patrzyli, ale Misiek ich przepędzał. Wysprzątałam tylko połowę lasu i reklamówka była zapełniona. Znalazłam paczkę pop papierosach, i butelki po piwie. Czuję, że zrobiłam dobry uczynek ;). Za tydzień jeszcze raz posprzątam.
Gdy sprzątałam, zobaczyłam 2 psy: Owczarka Niemieckego i chyba jamnika, taki mały był, że nie wiem xD. Owczraek był 2 razy większy od Miśka (Misiek: ok 35 cm, owczraek: ok. pół metra). Misiek przegonił ich do jakiejś zagrody (była oddalona ok. 200 metrów) i przyszedł do mnie XD. Mój pies rządzi! ♥ Te psy już się nie pojawiły, a ja się bałam że Miśka pogryzą, a tu odwrotnie Xd. Jeszcze obejrzałam na wypadek, czy nie leci krew, ale cały i zdrowy!
A więc poza akcji z Misiem ♥ nic nie było. Zamówiłam w świecie koraików, rzeczy za razem 20  złoty. Teraz czekam na listonosza ;).
I na koniec moje zdjęcie po basenie xD:
 
Ok i  na koniec, ta daaaaam <głos trąbki> tapeta mojego iPada:
 
Nie wiem czemu takie xD.
Ok kończę,
Pozdrowionka od ekologa-Kolorusa^^
 
 
 
 
 
 

3 komentarze:

  1. Ale fajne te naklejki. :)
    Świetny blog. :>

    http://loveonlytofashion.blogspot.com
    Obserwacja=Obserwacja

    OdpowiedzUsuń
  2. Rzeczywiście ekolog z Ciebie. Domyślam się jakie miny ludzie mieli, bo niestety rzadko teraz dba się o środowisko.Ludzie bezmyślnie zaśmiecają każdy centymetr kwadratowy naszej pięknej planety, to smutne.

    OdpowiedzUsuń