Obserwatorzy

piątek, 11 stycznia 2013

Bez pracy nie ma kołaczy

Dzisiaj na matmie robiliśy prace w grupach. Ponieważ z matematyki jestem niezła, każdy zamiast rozwiązywać nie dawał mi spokoju i spisywał z mojego zeszytu. Jestem do tego przyzwyczajona, ale moja klasa to bardzo zdolni ludzie, więc mnie to wkurza. -.-
TROCHE O MOJEJ SZKOLE:
Szkoła jak szkoła. Fajni i niefajni nauczyciele, oraz super ludzie i beznadziejni ludzie. Moja klasa jest w jednej czwartej beznadziejna... Pomimo tego kocham ją! ♥♥♥ Te nasze odpały na lekcjach, i beznadziejne odpowiedzi... Cieszę się że gimnazjum mam w tej samej szkole! ;)))
Pewnie chcecie wiedzieć jaka jestem. Jestem zazakręęcona, śmieszka, za dużo rzeczy mówie jednym tchem (xD) , za dużo myśle, a za mało robie, leniwa (ME GUSTA), kocham psy, i przede wszystkim jestem uczciwa.
Gdy ktoś oszukuje nie odzywam się. Tak jest lepiej. Dla mnie i dla oszustów...
Pozdrowionka od Kolorusa =]

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz