Obserwatorzy

wtorek, 15 stycznia 2013

Dzisiejszy dzień....

Hejka!
Dzisiaj w szkole jak zawsze. Na poczatek opowiem o religii. Dzisiaj mówiła o ocenach i powiedziała:
'Wychodzi ci 5,57 więc muszę ci postawić szóstkę" -Ucieszyłam się
Po chwili dodała: "A nie wychodzi ci 5,47 więc masz piątke"
Zamurowało mnie. Ta pani mnie nie cierpi ponieważ nie chciałam w jej "sztuce" zagrać bezdomnego. Powiedziałam to mamie i obliczyłyśmy. Wyszło 5,57! Wiedziałam!!! Chciała zaniżyć ocenę bo myślała że pewnie nie umiem. Nawet dla jasności zadałam pytanie na stronie wychodziło ponad 5.50. Ok, jutro to wyjaśnie.
Poza tym dzisiaj na religii była akcja. Sprinter696 jest trochę dziwny- ma własny świat. Siedzi za mną i wygłupia się. Dzisiaj pisał liściki z tą która powiedziała że rozpowie że się zakochałam. Trochę zakumałam. Zapytał jej się czy chce z kimś chodzić. Ona pewnie odpisała że nie bo odpisał "tia". (tia - czyli kłamiesz) Później Asika wysłała mi info, o co chodzi wkleję kawałek.

"no bo on się zapytał czy kocham ***** no to ja mu mówie że nie a on mówi że tak no i on potem powiedział że ja bym się nie odwarzyła poprosić go o chodzenie no i ja mówie że nie a on mówi że jak się nie zapytam to musze go pocałować no to ja mu mówie że ja wole się go zapytać o chodzenie no i się założyliśmy o przekonanie i się go zapytałam i wygrałam i on powiedział (***** )że się nad tym zastanowi"

To wszytsko na dziś!
Pozdrowionka od Kolorusa =]

1 komentarz: