Obserwatorzy

sobota, 12 stycznia 2013

Info o Kolorusie

Hejka!
Teraz mogę wam troche więcej opowiedzieć o sobie. Czemu nie od razu? Uczono mnie że z internetem ostrożnie.
1. Moje imię to.....
Nicola, mama wywalczyła przez "c" (piątka mamo!)
2.Jaka jestem.....
Śmieszna, nieprzewidywalna, zazakręcona, mądra
3.Co lubię.....
Lamy (xD), szczerość, gdy wszystko idzie po mojej myśli, ŻELKI ^^
4.Czego nie lubie.....
Kawałów o starej (są beznadziejne) , ludzi chytrych i aroganckich, kłamstw, poniedziałku
5.Zwierzęta.....
Pies Misiek, kanarki: Kremówka i Tweety
6.Wygląd......
Włosy: długie, proste, ciemny blond
Oczy: zielono-brązowo
7.Znak rozpoznawczy.....
Czerwone kujonki i keybord (xD)

I to tyle. Jeśli więcej chcielibyście o mnie wiedzieć, piszcie pytania w komentarzach lub na e-mail kolorus77@gmail.com

Pozdrowionka od Kolorusa! =]

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz