Obserwatorzy

poniedziałek, 14 stycznia 2013

Przygody Kolorusa z dnia dzisiejszego...

Hejo! ^^
Dzisiaj w szkole na w-f graliśmy w ping-ponga. Pograłam tylko chwilkę, a potem już nikt ze mną nie chciał. ;c No cóż, tak mnie lubią. Potem w końcu zagrałyśmy sobie w parach. Pierwszy serw opuściłam i od razu dziewczyna mnie wykopała i zamieniła z Asiką. ;c (pozdro Asika^^) Zachciało mi się płakać ponieważ jestem bardzoooo wrażliwa. Gdy ktoś mi zajmie miejsce i nie chce zejść zawsze mi się chce płakać. Nie wiem czemu. ;c Tak już mam. Po trzeciej lekcji, miałam dość chciałam do domu. A przede mną było jeszcze 5 lekcji. Cóż...
Przetrwałam i w drodze powrotnej porzucałam się śnieżkami z koleżanką. Dostawałam w twarz i policzki mnie piekły. xD Jak widzicie nie mam łatwo w szkole.
Pozdro od Asiki i Kolorusa!
P.S. Robię z Asiką prezentacje o "historii książki" =]

1 komentarz:

  1. masz wspaniałego bloga! będzie mi miło jeśli spodoba Ci się mój i również go zaobserwujesz ;))

    OdpowiedzUsuń