Obserwatorzy

sobota, 19 stycznia 2013

Małe problemy, i 2 poprzednie dni...

Pewnie zauważyliście że blog na chwilę był zamknięty. Miałam małe problemy, ale zostawi am bloga.
Ok, teraz czwartkowy dzien. Poszłam do pani dać referat. Podziękowała, ale jedna dziewczyna chciała mnie zdołować, że wydrukowałam, ale nie dałam się. Powiedziałąm że dziewczyny też wydrukowały i zamilkła.
Piątek - dyskoteka.
Gdy tańczyłam czułam się nieswojo i chciałam iśc do domu. Zatańczyłam z 2 chłopakami, i przez chwilę z Sprinterem ale chcwile bo muzyka się skończyła. Z jednym tak wirowaliśmy, że prawie zwymiotowałam. -.-
To był skrót tych dwóch dni. Teraz gadam z Asiką i Sprinterem, robimy nowego bloga- http://zedycjilimitowanej.blogspot.com/ ZAPRASZAMY!!!
Pozdrowionka od Kolorusa!
P.S. Asiki twoje śledztwo może zostać umożone! =] (http://uwierz-marzenia-sie-spelniaja.blogspot.com/)

1 komentarz:

  1. Dziękuję, za wzmiankę o mnie.
    Kochani, jak chcecie się dowiedziec jak uciekłyśmy z psychiatryka, zapraszam do mnie xd
    uwierz-marzenia-sie-spelniaja.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń