Obserwatorzy

sobota, 26 stycznia 2013

Soooobota-lenistwo ME GUSTA^^

Heja! ^^
Dzisiaj sobota, a więc miałam pływanie. Gdy weszłam do basenu coś mi kostium spadał. Trochę dzinie wygląda - pomyślałam. Odwróciłam ramiączko na drugą stronę, a tu proszę. Załozyłam na lewą strone. Ech... I nie dość że kostium na lewą stronę to klapków zapomniałam -,- . Jestem zazakręcona. Ale jestem happy bo na ok. 25 metrach basenu wzięłam odech tylko 3 razy. Pękam z dumy. ^^ A więc fajnie. Jem galaretkę. Wiśniową. Mniam. Miałam coś jeszcze napisać.... A! Polecę wam teraz kilka książek:

"Wielka księga zagadek"

Mi się osobiście baaardzo podoba. Znalazłam tam pytanie "Jak wrzucić jajko do butelki?". Odpowiedź na to pytanie znajdziecie w książce.

 

Seria "Magiczne drzewo"


Tych książek jest cztery: "Czerwone krzesło", "Tajemnica mostu", "Olbrzym", "Pojedynek". Na resztę czekam z neicierpliwością!

"Dzienniczek zakręconej nastolatki"


Rónież 4 części. Każda ciekawa. Czasem gdy ją czytam wydaje mi się że o mnie opowiada. ^^

"Dziennik cwaniaczka"


Tych części jest więcej niż 4. ;P  Opowiada o życiu gimnazjalisty. Można się uśmiać!!!

Na razie tylko tyle. Teraz przeczytałam "Przygody Tomka Sawyera". Mogę napisać recenzje i streszceznie gdyby ktoś chciał.

Pozdrowionka od zazakręconego Kolorusa! ^^


2 komentarze: