Obserwatorzy

piątek, 25 stycznia 2013

Dziś piątek!

Hejo! ^^
Jak wiecie zapewne dziś piątek. Najbardziej leniwy dzień tygodnia, wg mnie. Co dzisiaj w szkole? Na matmie ogłoszony został konkurs w Warszawie "Meridian". 2 osoby idą, a pani zachęciła mnie i Asike, ponieważ jesteśmy dobre z matmy. Asika idzie, a ja? Nie wiem czy zdąże wogóle coś się nauczyć.... Dam wam odpowiedź do poniedziałku.
Na godzinie wychowawczej ściągaliśmy ozdoby choinkowe. Później pani wybrała mnie Asikę i jeszcze jedną do powieszenia na tablicy prac z angielskiego. Więc wieszmy wybieramy ładne kolorowe, a tu chłopaki:
"No oczywiście! Tylko dziewczyn biorą" No i tak przez całą godzinę kłóciliśmy się które powiesić. xD Na języku polskim były odpały. Cała klasa dostała głupawki, aż się bałam że dostanie napisać 100 razy jakieś zdanie na poniedziałek. Ale nie ma kary i jestem happy =]. Dzień jak co dzień. Napiszcie jak u was minął piątek.
Pozdrawiam!

1 komentarz:

  1. fajny blog. obserwuje i zapraszam do mnie :)

    doniadominikam.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń