Obserwatorzy

sobota, 12 stycznia 2013

Nie mam powera... ;/

Hejka!
Zawsze w soboty mam pływanie o 10.00. Trochę wcześnie ale mam powera na cały dzień! Dziś nie poszłam bo zaspałam... Jestem leniuchem. xD Ok.
Wczoraj jakiś gościu zadzwonił do mamy i chciał się umówić na spotkanie ze mną. Jak skończyła gadać, od razu zapytałam kto to.  To gościu z maximusa. Co to maximus?
Na początku roku szkolnego, na godzinę wychowawczą przyszedł facet i gadał nam o nauce. Pokazywał jak zapamiętać trudną pisownie wyrazu, np. onion- on i on płaczą przy oberaniu cebuli - i zapiętywać jakieś liczby. Spodobało mi się więc zapisałam się.
Jestem umówiona na 16, napiszę co z tego wyszło- sama jestem ciekawa.
Przed chwilą znalazłam filmik ze sztuczką i płytą CD.
LINK:http://youtu.be/7UIs0WhtYWA
Na początku myśałam że to ściema, i facetowi zapali się ręka, ale nie - niezły trik!
Pozdrowionka od Kolorusa! =]

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz