Obserwatorzy

środa, 9 stycznia 2013

Plotka szybko się rozchodzi

Hejo!
Wczoraj zaczął się remont, czyli wymienianie drzwi. Dzisiaj panowie kończyli, więc postałam i popatrzyłam chwile. W końcu jeden z panów powiedział
"A ty to podobnie ładnie śpiewasz"
Stanęłam jak wryta. Prawda, w niedziele w kościele śpiewałam, i koleżanki mojej babci mi klaskały, a potem jedna z koleżanek babci mi powiedziała.
"Wiesz co? A jedna z dziewczyn zapytała mnie się: a co to za dziewczynka? Aż łuna od niej bije!"
Ok, wracając do tego pana, babcia od razu powiedziała że owszem.
"Znasz stronę iSing? Bo wiesz tam jest karaoke i widziałem cię w internecie"
Serio, to było dziwne. Gram na keybordzie i moja szkoła jest rozreklamowana w sieci i w okolicy. To było fajne, ponieważ dzieciaki z wsi koło mojej mnie rozpoznaja mnie! Czuje się jak gwiazda. ♪♫♪ 
P.S. Warto mieć jakieś hobby, z muzyki, np. śpiew.! =] Pozdrowionka

5 komentarzy:

  1. Dodaj obserwatorów :) Bo chętnie się dodam xD

    P.S. Super blog. Zapraszam do mnie:
    http://onlyimagin.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. chciałabym się dodać do obserwatorów ale nie wiem jak bo tu nie ma ..
    ZAPRASZAM NA KONKURS NA MOIM BLOGU !
    ATRAKCYJNA NAGRODA !
    http://buckleries.blogspot.com/2013/01/pierwszy-konkurs.html

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja nie mam talentu do śpiewania. :D
    Zapraszam w wolnej chwili. ;-)

    OdpowiedzUsuń
  4. muzyka jest czymś niesamowicie pięknym, fajnie, że masz taką pasję :) też śpiewam, bardzo to lubię i nigdy nie przestanę :) pozdrawiam!

    http://majomo21.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. bardzo dziękuje za te wszystkie komentarze, aż się zarumieniłam =] już dodaje obserwatorów dzięki jeszcze raz
    Pozdrowionka od Kolorusa ;*

    OdpowiedzUsuń