Obserwatorzy

niedziela, 20 stycznia 2013

Pożegnanie od Asiki oraz dzisiejszy dzień...

Hejo! ^^
Dzisiaj czytam "Przygody Tomka Saweyra", musze go do jutra przeczytać a jestem przy 15 rozdziale. xD Zostało jeszcze, tylko 21. Przeczyta się. Mam smutną wiadomość Asika zamyka bloga. =[ A to wiadomość pożegnalna od niej:

 Może kiedyś, gdy znów otworzę tego bloga ktoś zada pytanie, czemu go zamknęłam?
Czemu go uwięziłam, by nie otworzył skrzydeł?
Odpowiedź jest prosta:
Nikomu on nie był potrzebny, nikt go nie czytał.
Może zostanie wznowiony. Pozdrawiam..
Życzę Wam wszystkiego dobrego, Wasza Naj.Le.Psza


Uwaga!
Chcesz aby blog funkcjonował?  Jest tylko jeden warunek.
Pod postem Kolorusa musi się znaleźć 5 komentarzy, ale NIE MOGĄ być to komentarze z jej konta. Jeśli zauważę, że chcecie, aby blog wrócił do akcji i jak tylko go wznowię będziecie go czytać no to komentujcie ten post. Pozdrawiam jeszcze raz. Naj.Le.Psza - ta, której odwala po tymbarku.


Zaraz założe nowe gmaile i będą dodawać komentarze! ;D Ok, a tak na podsumowanie dzisiaj miałam pływanie, ale jakaś "awaria" jest i nie pojechałam. Brak powera już 2 tydzień. =[

Pozdrowionka!
Kolorus

2 komentarze:

  1. Dobra, jak coś, ten kom się nie liczy. Widze, że nikt nie chce powrotu bloga. Usuwam go za 5 godź - tyle macie czasu na 5 komów. Czy to dużo? No chyba nie. Pa ;*

    OdpowiedzUsuń
  2. Nie usuwaj :) Chora chyba jesteś :)
    Pisz, wyrażaj siebie :)
    A tak wgl, też miałam dzisiaj basen, ale nie było awarii. 3 godziny pływania za 16 zł. Super sprawa ^^
    + nowy rozdział na http://i-feel-much-more.blogspot.com/ :)

    OdpowiedzUsuń