Obserwatorzy

środa, 16 stycznia 2013

Kontynuacja wczorajszego posta...

Hejka!
Dzisiaj kontynuuje posta wczorajszego. A więc o tą szóstkę. Koleżance też się nie zgadzało, więc razem poszłyśmy. Powiedziałam:
'Proszę pani, nam się oceny nie..."
"Siadać!!!" odkrzyknęła.
Zdziwiło to nas. Od razu powiedziała, że nie trzeba mieć ponad 5.50 żeby dostać szóstkę ( a 3 osobom postawiła wczoraj BEZ NICZEGO) i muszę napisać referat o Wielkanocy, bez pomocy internetu. -.-
Jedna dziewczyna się za nas odezwała. Ona jej na to:
"One też mają buzie, mogą same się odzywać!"
Rzuciłam jej spojrzenie dziękujące i zdziwienie. OK. Coś na piątek napiszę.
Wiadomość z ostatniej chwili:
Pamiętacie tą, która chciała rozpowiedzieć o miłości? Teraz chce mnie przeprosić, ale za co innego. ( zrobiła scenkę o hipisie, i powiedziała że pomysł narodził się z mojego zdjęcia na skypie) Za tamto mnie nie przeprosi. Napisała:

****** bardzo cię przepraszam że ośmieszyłam cię że jesteś hipisem
to nie o cb mi chodziło
 przepraszam
 chodziło mi o film który oglądałam z tatą ale klasa nie pozwoliła mi dokończyć
****** przepraszam
\
Te gwiazdki to moje imię. =]
A więc to tyle
Pozdrowionka od Kolorusa! =]

4 komentarze:

  1. Trochę chaotyczne ale mnie rozśmiesza xD Napięcie opaaaadaaa i oddycham głęboko. Uff... :)

    OdpowiedzUsuń
  2. dzięki takie to moje życie xD to dzisiaj było

    OdpowiedzUsuń
  3. Hah, świetnie ;)
    http://nasze-sekrety.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. zapraszam na nowy rozdział :)
    http://siatkowka-to-cale-moje-zycie.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń