Obserwatorzy

czwartek, 24 stycznia 2013

Powracam z newsami ^^

Hejo! ^^
Dawno tu nie pisałam. No nic. Dziś nowy post!
Dzisiaj pisałam test z historii. Pani zawsze daje dłuuugie i trudne testy. Ale czuję że z tym całkiem dobrze poszło. Z tą panią mam również wdżwr. (wyjaśniam: Wychowanie Do Życia W Rodzinie) Moja koleżanka w klasie gdy dowiedziałą się że będzie coś takiego zączęła go nazywać wdźwrrrr. (wiem trudno się wymawia ;D) Dzisiaj zamiast takiej lekcji było o zdrowym odżywiano żeby zrobić coś takiego w szkole. Więc ja od razu: GÓRA POMYSŁÓW. Mamy garść pomysłów i bloga na ten temat :  www.zdrowaszkola.blogspot.com ZAPRASZAM!
I jeszcze kilka dni temu Asika wraz z Sprinterem pokłócili się a ja ich ZNÓW pogodziłam.
Pozdrowionka! Kolorus
P.S. Z ostatniej chwili : Sprinter napisał Asice że

 te pieprzyki kture masz na polikach daja ci moc ze wyglodasz jak pikachu
(komlement)


Wiem ortografia jest jest esktra!

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz