Obserwatorzy

poniedziałek, 21 stycznia 2013

Wydarzenie w szkole!

Hejka ludzie!
Dzisiaj dzień jak dzień, ale NIESAMOWITY!!! Zacznę od początku:
Jak wspomniałam musiałam na dziś przeczytać lekturę. Wstałam o 6 myślałam że doczytam, a tu kolps! =[ Niedoczytałam, więc przy śniadaniu myciu zębów i w drodze do szkoły czytałam.
A w szkole- przełożyli!!!(miał być sprawdzian) No jak człowiek wylewa SIÓDME poty to wszytsko przepada. No nic.
Asika od dawna chce się zapisać do chóru szkolnego. Ja na niego chodzę i po standardowych lekcjach mam 1 godzinę przerwy. Asika zawsze nie mogła, a zajęcia były, a dzisiaj mogła..... i :
Normalnie siedzę na oknie z Asiką, i koleżanką i gadamy przez "CB" radio. ( ME GUSTA) Coś śmierdzi. Starszy chłopak powiedział, że paliłyśmy papierosy żartem. Przechodzi dyrektor, mówi: "Co tak śmierdzi? Niedłygo ktoś się zatruje!" OK. Dalej gadałyśmy.
Skończyła się wolna godzina- idziemy na górę na zajęcia. A tu: "Nie wchodzcie" ja mówię mamy zajęcia , a wszyscy trudno. OK. Poszłam kupić lizaka, a tu dzwonek- 2 razy krótki. Patrzę na dziewczyny wszystkie do szatni. POŻAAAAAAR!!!! Super trzęsłam sie bałam tak że dałam pani od sklepiku 10 i mówiłam że jutro mi wyda ;p. OK. My wszystkie do szatni bierzemy rzeczy na górę i ubieramy się.Mówiłam "Po co się ubieracie?! Bierzcie rzeczy i na dwór!!!", Asika tak się przestraszyła, że asz wzięła rzeczy i wybiegła na dwór i tam się ubierała. xD Od razu zaczęłam dzwonić do innych dziewczyn, a one na to: "CO??!!", "OMG" i podobne. Więc wróciłam godzine wcześniej.
Pozdrowionka!
Kolorus
P.S. Gdy inni wychodzili z szatni a ja to patrzyłam było to śmieszne - wyglądało jak wycieczka całoszkolna! XD

5 komentarzy:

  1. hahaha :D
    CB radio zawsze spoko ^^
    Jadąc z ojcem zawsze słuchałam, jak gadają. Najlepsze to jest wtedy, jak przeklinają :D
    + http://i-feel-much-more.blogspot.com/2013/01/10-list.html zapraszam na nowy rozdział :) Liczę na jakąś opinię :)

    OdpowiedzUsuń
  2. to na serio byl pozar?


    wpadnij do pamietnika caroline :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. tak i niedawno dowiedziałam się że to nie był na strychu tylko w męskim wc na piętrze

      Usuń
  3. to na serio byl pozar?


    wpadnij do pamietnika caroline :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Heheh nie no :D
    FAJNY blog i wpadnę tutaj jeszcze hehe ^^
    Zapraszam także do mnie na bloga gdzie piszę opowiadanie :)
    http://enchanted-world-silent-thoughts.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń